Nieuw wachtwoord aanvragen gewijzigd

27-01-2020

Als u in de Pardon producten uw wachtwoord niet meer weet ,of 5 keer het niet juiste wachtwoord heeft ingevoerd, wordt de toegang geblokkeerd.

Nieuw is dat u dan zelf in het beginscherm een nieuw wachtwoord moet aanvragen en dat de link naar uw eigen e-mailadres wordt gestuurd.
Wij kunnen uw wachtwoord dus niet meer resetten met een tijdelijk wachtwoord, zoals tot nu toe het geval was.

Die werkwijze is anno 2020 niet veilig genoeg meer, vandaar de gewijzigde werkwijze.

 

Meldt een nieuwe gebruiker zich aan, dan zal deze zichzelf moeten “activeren” middels de knop op het inlogscherm. Ook dan komen wij daar niet meer tussen. Behalve dat we dan een mailtje sturen hoe het account door de nieuwe gebruiker zelf geactiveerd kan worden.

Pardon

Servicelijn

Tijdens kantooruren zitten deskundigen en specialisten klaar. Om vragen te beantwoorden of problemen op te lossen. Een vraagbaak voor salarissen, administraties of regelingen.

Neem contact op via:

Bel : 0522 – 44 33 68
info@pardonconsult.nl

Gerelateerde berichten

Ga naar de inhoud